Alternatív világ 2030

Egy fiatal férfi napolója a 2030-as évekből

Friss topikok

Címkék

Archívum

HTML

Szülinap

2011.09.20. 10:58 | ifjú padavan | Szólj hozzá!

Kicsit megkésve ugyan, de megírom a beszámolót a szülinapi bulimról. Miután végeztem a munkával, hazamentem. Útközben beugrottam egy bevásárlóközpontba, vettem egy rekesz sört. Mire hazaértem, szerencsére már Lüszi is otthon volt. Lerendeztük amit kellett (ezt most nem részletezném), majd koccintottunk a médiacenter monitorján. Lüszi az egész buli alatt bevolt jelentkezve 3d-s videokonferenciára, úgyhogy olyan volt mintha ő is ott lett volna. A szüleim hoztak tortát, és gyorspizzát. A pizzát beraktuk a sütőbe, és két perc múlva kész is volt. Miután megettük, elfújtam a tortán a 20 gyertyát, majd mindenki evett belőle egy szeletet. Ezután a szüleim hazamentek, és megjöttek a barátok. Megkínáltam őket a maradék tortával, majd nekiláttunk a söröknek.

A médiacenteren összeállítottam egy válogatást a kedvenc holografikus klipjeimből. Egy idő után persze jött a lázadozás, hogy mennyire unják már ezt a sok ismert számot, ezért inkább generáltunk pár újat a centeren. Beállítottuk milyen paraméterek szerint szeretnénk legenerálni a számokat, a center pedig iszonyú jó pörgős tucc-tucc-okat gyártott nekünk.

Miután eleget ittunk, úgy döntöttünk ének nélkül nem buli a buli, és betöltöttünk bár régi számot, amiben még volt ének, és ezekre karaokéztunk. Azt hiszem a sörök meghozták a kellő hatásukat mert hajnalig kornyikáltunk. Még szerencse, hogy a felhőkarcolóban amiben lakok, hangszigeteltek a falak. De így sem bulizhattunk a végtelenségig, hiszen másnap mindenkinek dolgoznia kellett mennie. Hát így lettem 20 éves.

Címkék: zene születésnap buli

A bejegyzés trackback címe:

https://alternativvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr123240464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása